YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Thursday 1 March 2012

Hi Pals and Defending #Beliebers



Hi Pals, I hope you are in a good condition. Ehh, remember today? It's 01 March 2012 and it's our 'sayang's birthday' and he was turn 18 today yey! He's a man already! 

Remember the song that you've gave me on Christmas? Mistletoe? from that day dengar lagu Mistletoe terus addicted and it's freaking stuck on my head sbb you know how good his voice, and how cute and aweosme he is. Ya Allah macho and...................it's make me remind about you. ( kenapa tulis kecik ) ahak!! :p

and today I keep mentioning his name, and I've send him about 241+ wish, I hope that he will follow me back or RT my tweet or maybe he would reply all my tweet. I just want him to start notice me, hehe tinggi kan impian? fuhhh :O semua girls pun nak Bieber notice kan? herhh~~~

agak-agak apa Bieber buat kan sekarang? kalau tak silap sana malam, so dia tidur kot? or dia keluar celebrate dgn parents dia or dgn Selena or Selena bagi dia birthday kiss, kay F***!! <--- NEGATIVE-MINDED!! ok dah tak nak pikir, nanti menangis tak berlagu, pheww!

btw, ramai lagi sebenarnya girls yg real hardcore punya #Beliebers yg dari semalam asyik mention dia, apalah yg Bieber rasa kan bila dia online, dia buka mention lepastu beribu/berjuta tweet yg dia dpt masa birthday dia, you know kalau kita pun dah dapat 1,2 tweet pun dah happy, try bayangkan dia yg dapat berjuta tu?

kalau seacrh ja kat Twitter #He's 18 #Believe #NeverSayNever and something to do with Bieber, mesti banyak gila yg keluar, I mean fans-fans dia tak kira ahh dlm Malaysia ke luar negara ka, mesti ada yg pakai Twitcon Bieber, Nama pun mesti nak ada kaitan dgn Bieber and username pun mesti ada jugaklah Bieber yg nak terlekat kat hujung-hujung nama kan?  and it's include me, ahak!! Check it out [ Le' Kidrauhl ] Takdalah nak mengagung-agungkan ke apa cuma how great he is kan?

tapi Allah lagi hebat and I know that and you know that and everyone knows that!! so tak payah lah nak cakap kenapa nak bangga-bangga kan Birthday Bieber tu? Especially lelaki, tak payah ahh nak kutuk-kutuk, nak cakap pedih mata apa semua baca semua tweet tu, it's a fact that you guys a haters and the girls and some people akan terus keep on supporting and love him, it's Social Network men, you akan jumpa banyak perangai pelik. Kalau you tak suka Social Network punya life, you delete your account. Simple!

They're fans of Bieber, so? takkan nak halang? you tak minat, you diam! you tak suka you boleh sign out! you rasa pedih mata, you suruh mak you tolong gosokkan, you tak suka baca takyah baca, pegi tidur! tak payah tunjuk kerek, dia tersangat-lah awesome! HARAP MAKLUM!!!! ~~

HAHAHAHAHAHAHA!
i know that I dah start selling all the kerepek stuff.
sorry and I know sini no salegirls boleh masuk
SORRY!!

actually nak tulis post untuk Lala ja,
tapi dah merepek punya panjang 
sbb menyirap gak tengok haters yg kutuk Bieb.
so Lala take care!

last but not least,
stay #Believe & #NeverSayNever
remember, Justin had taught us that!!
( asyik ulang ayat ni ja, takpa kasi semangat! )

There's no way kan kita nak give up
so Bieber will notice us soon girls!!
keep on metioning him okayy?
Takecare semua, I should stop jual kerepek!
takde untung~~
maybe boleh jual simplycity pulak lepas ni,
boleh geng dgn siti
MUAHAHAHAHAHAHA!!!
( muah + hahahahah = delicious combo jual kat KFC )

PEACE!!!




HuggiesKisses,
Teemy.
#MalaysianOneLessLonelyGirl












No comments:

Post a Comment